Tekstiviestitoiminnot

Internet-ajanvarauspalvelun mukana saat WinHIT-järjestelmään liitettyä monipuoliset tekstiviestitoiminnot. Mikäli hoitolasi haluaa aloittaa ilman Internet-ajanvarausta, voit tilata tekstiviestitoiminnot myös erillisenä palveluna.

Tekstiviestintätoimintojen myötä viestintä asiakkaille helpottuu ja muuttuu luotettavammaksi, sillä lähetetyt tekstiviestit tallentuvat WinHIT-ohjelmiston tietokantaan. Asiakaskortille voidaan merkitä asiakkaan suostumus tekstiviestien vastaanottamiseen. Palvelua käyttöön otettaessa toimitetaan In Net Oy:lle tekstiviestiliittymä, jolloin lähetetyistä tekstiviesteistä ei veloiteta erikseen.

HITPORTAL-TEKSTIVIESTIPALVELUN TOIMINNOT

Automaattiset muistutukset: Asiakkaille lähetetään tekstiviestimuistutukset tulevista käynneistä esimerkiksi 24 tuntia ennen varattua aikaa. Automaattiset muistutukset vähentävät merkittävästi peruuttamattomia poisjääntejä.

Aikavarauksen vahvistaminen: Tehdystä varauksesta voi helposti lähettää vahvistuksen asiakkaalle tekstiviestitse suoraan WinHIT-ohjelmiston päiväkirjalta.

Tekstiviesti-ajanvaraus: Asiakkaille voidaan tehdä ajanvaraus WinHITin päiväkirjalta siten, että asiakkaalle lähtee varatusta ajasta tekstiviesti, joka sisältää ajan tiedot. Sekä aikavaraus että lähetetty viesti tallentuvat WinHITiin.

Tekstiviesti-peruutusaikapalvelu: Asiakkaiden peruuttamia aikoja voidaan tarjota tekstiviestitse muille. Tieto vapautuneesta ajasta voidaan lähettää aina viidelle asiakkaalle kerrallaan. Lähetettyyn viestiin nopeimmin vastannut saa tarjotun ajan ja järjestelmä tekee ajanvarauksen hänelle automaattisesti. Muille vastanneille lähtee automaattisesti paluuviesti, jossa kerrotaan ajan jo menneen.

Vapaamuotoinen viesti: Asiakkaille voidaan lähettää vapaamuotoinen tekstiviesti, jossa tiedotetaan esimerkiksi uusista palveluista tai muistutetaan hoitoon liittyvistä asioista.